divendres, 12 de juliol del 2013

Dropbox per la comprensió oral i Google rive per la expresió escrita

He vist les vostres propostes i són totes molt interesants tot i que jo no les puc aplicar en el meu terreny.
Les úniques aplicacions que trobo que em poden ser útils son Dropbox i google Drive, en especial dropbox. Actualment els alumnes porten els seus pendrives per grabar tots els documents de les activitats de comprensió oral (vídeos +questionaris) i em sembla que és molt més útil penjar-les a dropbox i que les baixin quan vulguin o puguin.
Google drive també pot estar bé per fer treballs col.laboratius d'escriptura. Com a profesora d'idiomes, m'ha agradat la feina de correcció que ha explicat la Mieke Wortmann tot i que jo utilitzo twitter: els alumnes han de corregir els tuits dels altres. Són activitats que fan fora de clase i penso que els tuits tenen l'avantatge de ser més curts de manera que perden menys temps (es tracta de gent adulta que treballa i no té temps de res) i són igualment útils.
M'he obert un compte a Blogger però encara no sé què puc fer. Utilitzo scoop.it en lloc de blocs i la veritat és que va molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada