divendres, 12 de juliol del 2013

Experiència amb Dropbox

Dropbox és un clàssic molt útil. Jo vaig fer una assignatura de comunicació audiovisual per a dos grups 4rt d'ESO dues hores a la setmana en la qual treballàvem molt amb imatges, algunes molt pesades. Com que l'havia de programar jo tota sola, des del primer dia vaig demanar un espai al Moodle de l'escola. Amb tots els seus ets i uts, Moodle és una eina col.laborativa molt ordenada i fàcil d'emprar pels alumnes. Així em vaig estalviar de fer fotocòpies, que no utilitzo mai si no és sota imposició del centre (exàmens, qüestionaris oficials...) i menys quan es tracta de treballar amb imatges, que consumeixen molt de tòner, i menys ara que hi ha canons de projecció per arreu. 
El problema va sorgir per la limitació de pujada. El màxim eren 10Mb, la qual cosa treballant amb exercicis de gravació, era una mica escassa. Així, vam passar tots a utilitzar el Dropbox per enviar els exercicis. Alguns eren conjunts de fotos o stop motions de 10 segons que costaven més de pujar a Vimeo o a Youtube que no pas de pujar al Drop. A més, ens va servir de molt en el projecte final, que era filmar una pel.lícula. Així, els alumnes em podien penjar proves que feien que no eren el producte final i jo els ho comentava per la mateixa via.
Alguns diuen que Box l'ha superat. No sé ,què us sembla?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada